Het jaarlijkse Weekend voor de Vervolgde Kerk staat in teken van Leven. Zoals altijd staan we in de eerste volledige week van februari stil bij onze broers en zussen die vervolgd worden.

Maak gebruik van onze materialen in het thema ‘’OverLeven’’ in je eigen gemeente.

Het materiaal is gemaakt door Open Doors, HvK, OMF en Gave Veste. Gebruik het in je kerkdienst, je bidstond of kring en geef gemeenteleden de kans om te bidden voor vervolgde christenen.

Nodig ons uit!

In 2025 willen wij zeker beschikbaar zijn om uitgenodigd te worden door jouw kerk/kring om de Week van de Vervolgde Kerk. Onze organisaties zijn beschikbaar om aanwezig te zijn in jouw kerk/kring voor:

• Organiseren van een gebedactiviteit/avond
  • Preek rond het thema OverLeven
  • Presentatie rond het thema OverLeven

Nodig ons uit: vul hiervoor dit formulier in.

Materialen 2025

Deze materialen zijn momenteel nog niet beschikbaar. Schrijf je in om op de hoogte gehouden te worden wanneer deze beschikbaar zijn. Klik daarvoor hier. Je kan wel nog de materialen van vorig jaar downloaden hieronder.

Materialen 2024

Gebedsmaterialen: Je kan deze PDF gebruiken in een gebedsmoment in de dienst, een gebedsavond of in jouw kring. De filmpjes hieronder horen ook bij de gebedsmaterialen.
Download hier de PDF.
Download hier de bijhorende Powerpoint.

Gebedsvideo Open Doors – Iran

Gebedsvideo Gave Veste – België

Gebedsvideo OMF België: Laos

Overdenking door Dennis Van Den Bergh

Download: klik hier.

Hulp aan de Verdrukte Kerk heeft door omstandigheden dit jaar geen filmpje. Onze excuses daarvoor.

Blijf op de hoogte! Schrijf je in

Wil je op de hoogte blijven van de volgende Week? Schrijf je dan nu in en dan krijg je elk jaar een herinnering. We gebruiken jouw email enkel tot dit doeleind.

Klik hier om in te schrijven!